Protecția datelor personale

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC Paper Office SRL va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati. Scopul colectarii datelor este: Inscrierea acestor date in documentele fiscale emise de societate conform legii si informarea dv. Sunteti obligat sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru a putea fi contactat, pentru a putea fi emise documentele tranzactiei si pentru a va putea fi livrata comanda. Refuzul dvs. duce la imposibilitatea procesarii comenzii. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Compania de curierat rapid care livreaza produsele, Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata trimisa pe adresa societatii, care poate fi gasit in pagina de contact. Trebuie insa precizat ca, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, datele dv. personale nu pot fi sterse din documentele financiare, fiscale si de gestiune emise de societate, aceste prelucrari avand caracter obligatioriu, iar Legea nr. 677/2001 prevede exluderea dreptului de opozitie in acest caz. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Notificare cu privire la protectia datelor personale

1. Introducere

Următoarea notificare privind protecția datelor este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumeavoastră personale și drepturile dumeavoastră privind această procesare în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor nr. 679/2016/UE (“GDPR”) și legislația nationala în vigoare.

2. Cine gestioneaza datele dumnaevoastra?

Datele dumeavoastra vor fi gestionate de compania noastra, Paper Office Point srl. cu sediul în Tg.Mures, strada Delavrancea, nr.24, judetul Mures, reprezentand operatorul în conformitate cu GDPR și prin urmare responsabil pentru procesarea datelor, descrisă mai jos. Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, vă rugăm să ne contactați la datele de contact ce le puteti regasi mai jos.

3. De ce avem nevoie de informatiile dumneavoastra?

Vom procesa datele personale colectate, în cursul prezentelor si viitoarelor contacte, în scopul îmbunătățirii serviciilor si dezvoltarii unor relatii de colaborare, precum si încheierii de contracte comerciale cu persoanele juridice pe care le reprezentati. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 litera b) GDPR.

Datele cu caracter personal inregistrate sunt folosite in scopuri de management al relatiilor cu prospectii / clientii, ale persoanelor lor de contact pentru marketing, vanzari si prestari servicii. Prelucrarea datelor dumneavoastra de contact ne permite sa comunicam cu dumneavoastra prin posta electronica, mijloace de comunicare online, mesaje text, in format tiparit si prin telefon. In scopurile anterior menționate, datele dumeavoastră vor fi stocate în baza noastră de date și vor fi îmbogățite cu date pe care le colectăm din surse publice (ex Registrul Comertului). Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 litera f) GDPR.

Compania noastră are un interes legitim pentru a-și îmbunătăți serviciile și relația cu clienții, care reprezintă un factor cheie pentru succesul nostru în afaceri. Datele colectate și stocate ne ajută să aflăm mai multe despre interesele și nevoile dumeavoastră. Acest lucru ne permite să le luăm în considerare și să acționăm în consecință, adică prin comunicarea personalizată. Toate datele dumeavoastră personale colectate pe parcursul tuturor tranzacțiilor comerciale prezente si viitoare vor fi procesate de noi și în scopul de a vă oferi informații despre campaniile de publicitate și de marketing prin poștă și vizite personale. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 litera f) GDPR.

Este necesar să urmărim interesele noastre legitime pentru a vă informa despre ofertele și serviciile noastre și de a extinde relația cu clienții. Pe baza consimțământului dumeavoastră prealabil, vom utiliza, de asemenea, datele personale pentru a vă furniza informațiile noastre prin posta electronica, mijloace de comunicare online, mesaje text, in format tiparit si prin telefon. Această prelucrare se bazează în mod legitim pe Art. 6 paragraful 1 litera a) GDPR.

Pentru a atinge scopurile menționate mai sus, utilizăm furnizori de servicii, respectiv imputerniciți conform art. 28 GDPR, de exemplu furnizorii noștri de servicii pentru hosting, platformă și servicii de întreținere sau furnizorii noștri de servicii pentru posta electronica, mesajele text, contactarea telefonică sau imprimarea de materiale publicitare personalizate. Aceștia sunt furnizori externi de servicii.

4. Ce tip de date cu caracter personal sunt prelucrate ?

Vom prelucra datele cu caracter personal ale actualilor, foștilor, si potentialilor clienti ai companiei noastre. De asemenea, putem procesa date ale altor persoane de contact in scopuri comerciale (cum ar fi consultanti, tehnologi, arhitecti, autoritati de reglementare etc), precum si ale foștilor angajati.

Atfel sunt prelucrate urmatoarele categorii de date:

numele, functia, profesia, calificarea, adresa, e-mailul, numerele de telefon

preferintele in materie de marketing;

raspunsurile la invitatii si confirmarile de participare la evenimente.

Restul datelor colectate în cadrul procesului de înregistrare a clienților sunt furnizate de dumeavoastră în mod voluntar.

Date de identificare (nume și prenume)

Date de contact (adresa de facturare și livrare, adresa de e-mail, telefon)

Date de trafic (IP, cookie)

Datele cu caracter personal sunt obținute direct de la dumneavoastra prin înregistrarea și plasarea de comenzi pe site-ul www.paperoffice.ro, sau prin furnizarea acestora direct de catre dumneavoastra prin e-mail sau telefon sau rețele de comunicare/socializare.


5. Cine poate accesa informatiile dumneavoastra ?

Accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal este limitat in functie de necesitati. Vom dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal tertilor numai in cazul in care acest lucru este solicitat in mod explicit de dumneavoastra ori daca acest lucru este solicitat printr-o hotarare judecatoreasca sau orice alta cerinta legala ori de reglementare.

6. Cum pastram datele ?

Pastrarea datelor dumenavoastra personale se realizeaza in conformitate cu prevederile GDPR prin masuri tehnice si organizatorice adecvate. Datele persoanelor de contact care nu au mai fost utilizate timp de zece ani vor fi sterse din sistemele companiei noastre. Personalul companiei noastre si tertii pe care ii angajam pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal sunt obligati sa respecte confidentialitatea acestor date.

7. Rectificare, stergere, restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea datelor

Pentru a confirma faptul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt corecte si actuale sau pentru a solicita rectificarea, stergerea, restrictionarea prelucrarii sau o copie portabila a acestora ori daca doriti sa va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal pentru activitati de marketing direct, va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa  office@paperoffice.ro


8. Drepturile dumneavoastra

În conformitate cu GDPR drepturile dumneavoastra sunt următoarele:

  • Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),
  • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),
  • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),
  • Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),
  • Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).
  • Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

9. Inaintarea plangerilor

Daca sunteti preocupati despre o posibila incalcare a legii privind confidentialitatea sau a oricarui alt regulament, va rugam sa ne contactati la adresa o ffice@paperoffice.ro. Daca nu sunteti multumit de modul in care compania Paper Office Point srl a rezolvat plangerea dumneavoastra, aveti dreptul de a inainta o plangere pe langa autoritatea nationala de protectie a datelor.

10. Contactati-ne

Ca si persoană vizată, daca aveti intrebari sau preocupari suplimentare, ne puteti contacta în orice moment și în mod gratuit la adresa de e-mail: o ffice@paperoffice.ro sau cu o notificare la sediul social al firmei din Targu Mures, strada Delavrancea, nr.24, judetul Mures.

SECURITATEA DATELOR PERSONALE

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de SC Paper Office SRL numai in scopul declarat al acestui site in conformitate cu prevederile legale. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. SC Paper Office SRL se obliga sa nu faca publica sau sa nu vanda baza de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.

SECURITATEA INFORMATIILOR

Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla sub controlul nostru. SC Paper Office SRL nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de bug-uri sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul.

Ce este un "cookie"?

Cookie ("browser cookie" sau "HTTP cookie") este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care este stocat pe orice terminal cu acces la internet (computer, telefon mobil, tableta etc.) si este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome).

De retinut: "Cookie"-urile nu contin programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard drive-ul utilizatorului. Cookie-urile nu solicita informatii cu caracter personal si nu identifica personal utilizatorii de internet.

Un cookie este format din nume si continut, durata de existenta a acestuia fiind determinata, putand fi accesat din nou de webserver in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.

Cookie-urile se clasifica in:

- Cookieuri de sesiune - acestea sunt stocate temporar in istoricul browser-ului care le memoreaza pana la momentul in care utilizatorul iese de pe website-ul respectiv sau inchide fereastra browserului.

- Cookieuri Persistente - Acestea sunt stocate, in functie de durata prestabilita, pe hard-drive-ul unui computer sau echipament. Cookie-urile persistente le includ si pe cele plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv - cunoscute sub numele de "third party cookies" - care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie livrata publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori.

Care sunt avantajele cookie-urilor?

Un cookie contine informatii care fac legatura intre utilizatori si un anume website. Daca un browser acceseaza acel web-server din nou, acesta poate citi informatia deja stocata si reactiona in consecinta. Cookie-urile asigura userilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorillor: ex - preferintele in materie de confidentialitate online, optiunile privind limba site-ului, cosuri de cumparaturi sau publicitate relevanta.

Care este durata de viata a unui cookie?

Durata se viata a unui cookie poate fi diferita, in functie de scopul pentru care este plasat. Exista cookie-uri folosite exclusiv pentru o singura sesiune - acestea nu mai sunt retinute dupa ce utilizatorul iese de pe website. Cookie-uri permanente - sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website, insa pot fi sterse oricand de utilizator.

Ce sunt cookie-urile plasate de terti?

Anumite parti de continut de pe anumite site-uri pot fi plasate pe website-ul accesat, de catre terte parti prin intermediul bannerelor, boxurilor sau linkurilor - iar toate aceste instrumente pot contine cookie-uri. Ele se numesc "third party cookies" pentru ca nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv, iar furnizorii terti se supun legilor in vigoare si politicilor de confidentialitate ale detinatorului site-ului.

Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site

Tipuri de cookie folosite

Nume CookieDescriere Cookie
FORM_KEY Conține un șir de numere aletorie, generate de sistem pentru a preveni fraudele.
PHPSESSID ID-ul sesiunii dvs. pe server.
GUEST-VIEW Permite utilizatorilor neînregistrați ca să vizualizeze și să editeze comenzile.
PERSISTENT_SHOPPING_CART O adresă către informațiile din coș și istoricul de navigare, dacă ați cerut acest lucru.
STF Informații despre produsele trimise la prieteni prin email.
STORE Magazinul sau limba selectată.
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE Indică dacă un utilizator a permis sau nu utilizare cookie-urilor.
MAGE-CACHE-SESSID Facilitează salvarea conținutului în cache pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
MAGE-CACHE-STORAGE Facilitează salvarea conținutului în cache pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
MAGE-CACHE-STORAGE-SECTION-INVALIDATION Facilitează salvarea conținutului în cache pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
MAGE-CACHE-TIMEOUT Facilitează salvarea conținutului în cache pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
SECTION-DATA-IDS Facilitează salvarea conținutului în cache pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
PRIVATE_CONTENT_VERSION Facilitează salvarea conținutului în cache pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
X-MAGENTO-VARY Facilitează salvarea conținutului pe server pentru a permite încărcarea mai rapidă a paginilor.
MAGE-TRANSLATION-FILE-VERSION Facilitează traducerea elementelor.
MAGE-TRANSLATION-STORAGE Facilitează traducerea conținutului.
_gid Facilitează generarea de statistici de utilizare pe platforma Google Analytics
_ga Facilitează generarea de statistici de utilizare pe platforma Google Analytics
_gat Facilitează generarea de statistici de utilizare pe platforma Google Analytics
Copyright © 2013-2018 Paper Office. Toate drepturile rezervate.